معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از استقرار ۵ دستگاه ون در سه پایانه شیراز خبر داد و گفت: جانبازان و معلولان براي جابه جایی آسان با شماره ١٣٣ تماس بگيرند.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 10 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مسعود طهماسبی امروز در جمع خبرنگاران، گفت: جانبازان و معلولان می‌توانند برای حمل و نقل آسان در شهر شیراز با شماره ١٣٣ (تاکسی بی سیم) تماس و از این خدمات بهره‌مند شوند.

او افزود: این طرح ویژه افراد توانخواه دارای کدشناسایی سامانه اداره کل بهزیستی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و کسانی است که از وسیله کمک حرکتی ویلچر استفاده می‌کنند.

طهماسبی ادامه داد: قریب به ۴۵ هزار معلول در شیراز شناسایی شده اند که از این تعداد ٢ هزار و ۵٠٠ نفر از وسیله کمک حرکتی ویلچر استفاده می‌کنند و افرادی که در سامانه بهریستی ثبت نشده و متقاضی استفاده از این خدمات هستند می‌بایست به اداره کل بهزیستی مراجعه کنند.

او ادامه داد: ۵ دستگاه خودروی ون با استاندارد‌های لازم و مجهز به سیستم بالابر مکانیزه برای جابه جایی افراد توانخواه پیش بینی و در سه ایستگاه موقت پایانه‌های نمازی، شهید دستغیب و میدان شهرداری مستقر و آماده خدمات رسانی هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز بیان کرد: افراد توانخواه می‌توانند برای استفاده از خدمات این ناوگان با سامانه ارتباطی ١٣٣ تماس و درخواست خود را اعلام کنند، همچنین بر مبنای موقعیت جغرافیایی، پراکندگی اقامت و محل سکونت فرد متقاضی درخواست بررسی و اعزام خودرو صورت می‌گیرد.

او تصریح کرد: خدمات مطلوب به همه افراد توانخواه در شهرشیراز سخت است، اما در تلاش هستیم با اضافه کردن خودرو‌های مناسب به ناوگان حمل و نقل، خدمات مناسبی را به جانبازان و معلولین شهر ارائه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار