مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: ۱۶ بهمن مراسم میهمانی لاله‌ها به منظور تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدای انقلاب در البرز با رعایت موازین بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 25 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» سلیمان رستمیان در نشست کمیته ایثارگران دهه فجر که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی در بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما برگرفته از جریان فرهنگی عاشوراست. برای پاسداشت و گرامیداشت دستاوردهای انقلاب قطعاً هر سال تمام ملت ایران و دوست داران انقلاب برنامه‌ریزی‌های لازم را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این امر احصا می‌کنند.

وی بیان کرد: از عمده اقداماتی که باید در این ایام انجام داد، این است که دستاوردهای پیروزی انقلاب را برای مردم، نسل کنونی و آینده انتقال دهیم، چراکه اداره کشور نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: آنچه در حوزه ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی به عنوان مؤلفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد فرهنگی به آن رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: اوج مجاهدت، شهادت‌طلبی، صبر و مقاومت بر اساس مشاهداتی که از تاریخ اسلام وجود دارد، یکی از مهم‌ترین ادوار آن در دوران انقلاب اسلامی است.

ایران آینده‌ای روشن دارد

رستمیان با اشاره به اینکه از همان ابتدای جهت‌گیری انقلاب، تمام ابرقدرت‌ها برنامه‌ریزی کردند تا این انقلاب نتواند رشد پیدا کند و به اهداف و آرمان‌هایش برسد، گفت: بر این اساس جنگ را تحمیل و انواع دسیسه‌ها را که هنوز هم ادامه دارد به کار گرفتند اما نتوانستند به موفقیت برسند.

وی ادامه داد: ما پیروز مبارزه با استکبار بودیم، هستیم و خواهیم بود. بر اساس نویدی که رهبر معظم انقلاب "مدظله" دادند، کشور ما آینده‌ای روشن دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان البرز بیان کرد: باید تلاش کنیم، ویترین زیبای انقلاب را در دهه فجر به مردم نشان دهیم، چراکه از عمده‌ترین و مؤثرترین آن مجاهدت و ازخودگذشتگی شهیدان عرصه دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه کارگروه دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور ارائه پیشنهادات، بارش فکری و اندیشه دوستان در استان تشکیل شد، تصریح کرد: البرز در جریان قبل از پیروزی انقلاب و دوران انقلاب اسلامی برای مبارزه با جریان ستم‌شاهی پیشینه تاریخی بسیار دارد و در این راه شهیدان زیادی تقدیم انقلاب کردند.

رستمیان در تشریح عمده‌ترین برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال، گفت: ۱۶ بهمن مراسم ملی و باشکوه میهمانی لاله‌ها به منظور تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدای انقلاب در البرز با رعایت موازین بهداشتی برگزار می‌شود.

خانه شهید در کرج کنگ‌زنی می‌شود

وی در خصوص رونمایی از گلزار شهدای امامزاده محمد (ص) که چهارمین گلزار شهدای بزرگ کشور است، خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات سعی کردیم منویات مقام معظم رهبری را در بهسازی گلزار با مسئولان استان اجرا کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به کلنگ‌زنی خانه شهید در چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: نزدیک ۴ هزار اثر مربوط به شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب وجود دارد که باید در یک مکان استاندارد به خوبی محافظت شود، به همین منظور اداره حج و اوقاف استان زمینی در اختیار ما قرار دادند.

وی با اشاره به برگزاری آئین تجلیل و تکریم بانوان شهیده و جانباز البرز، متذکر شد: کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز در اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روز ولادت حضرت زهرا (س) و هم‌زمان با ایام هفته زن این یادواره در دستور کار قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار