معاون فرهنگی تبلیغات لاسلامی چهارمحال و بختیاری:
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۲ گفتمان فرهنگی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 31 January 2021

 

حجت الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی شیخ شبانی در نشست کارگروه هیئت‌های مذهبی و قرآن با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: تشییع جنازه میلیونی سردار سلیمانی در کشور و مراسم‌های مختلف یادواره این شهید در خارج از کشور یک یوم الله است.

وی گفت: ایام دهه فجر واقعاً یک یوم الله است که در مقابل تمام مستکبران یک جمعیتی بلند می‌شوند و هر روز به به لطف خداوند و عنایت امام زمان این حرکت پر شتاب تر صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به به برنامه‌های دهه فجر و کارگروه هیئت‌های مذهبی تبلیغات اسلامی، ادامه داد: ۸۲ برنامه توسط اداره امور قرآنی با همکاری تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: طراحی و نشر پوستر مسابقه کتابخوانی، مسابقه کتابخوانی ویژه مداحان با موضوع اسلام، برگزاری ۴۲ گفتمان فرهنگی و اسلامی و… از مهمترین برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه فجر در این استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برگزاری حداقل یک برنامه شاخص فرهنگی در هر شهرستان توسط بانوان از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این استان است.

وی تاکید کرد: پیگیری برای حضور اساتید کشوری در برنامه‌های فرهنگی استان به صورت مجازی از دیگر اقداماتی است که در حال پیگیری است.

وی عنوان کرد: افتتاح نمایشگاه تولیدی لباس ایرانی و اسلامی توسط قرارگاه بانوان از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این استان است

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مشارکت در آزاد سازی زنان زندانی که دارای جرایم غیر عمد هستند از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این استان است.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار