معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم برنامه تنظیم بازار استان در آستانه نوروز، از آغاز طرح توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در نقاط مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 17 March 2021

 

جهانبخش مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به‌منظور تسهیل در دسترسی مردم و توزیع بهینه میوه شب عید، ۵۸ مرکز در سطح استان مشخص شده است و ۵۵۰ تن میوه شامل ۳۵۰ تن پرتقال شمال و ۲۰۰ تن سیب زرد درختی خریداری و ذخیره شده است.
مرادی تصریح کرد: براساس مصوبه کمیته راهبری میوه استان قیمت پرتقال شمال۱۱۳ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم و قیمت سیب زرد درختی ۱۰۲ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم تعیین شده که پنج تا ۱۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این میزان میوه با کیفیت مطلوب و به‌صورت یارانه‌ای برای تنظیم بازار شب عید و در راستای حمایت از مردم توزیع می‌شود.

الله‌کرم نصیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: میوه تنظیم بازار شب عید چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان براساس قیمت مصوب اعلام شده، توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بازرسی مستمر از نقاط مختلف توزیع میوه شب عید، نظارت مستقیم بر نحوه توزیع این کالا، حمایت از مصرف‌کنندگان، جلوگیری از بروز هرگونه تخلف و برخورد با متخلفان احتمالی را در دستور کار خود دارد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته برای تامین میوه در بازار شب عید یک‌هزار و ۲۰۰ تن پرتقال شمال و جنوب و سیب درختی خریداری و توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار