استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری، سهم این استان از بودجه سال ۱۴۰۰ را یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام و ابراز امیدواری کرد با جذب این اعتبار تحولات چشمگیری در زیرساخت‌ها و طرح‌های توسعه‌ای استان شکل گیرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ 18 March 2021

 

اقبال عباسی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان افزود: ۲ طرح مهم راهسازی در استان در حال اجرا است که با تخصیص اعتبار می‌توان گام موثری در تکمیل و پیشبرد مطلوب این طرح‌ها ایفا کرد تا قفل ارتباطی استان باز شود.

وی به جاده لردگان به ایذه اشاره کرد و گفت: این طرح با وجود اهمیتی که دارد در سالهای گذشته اعتبار مناسب دریافت نکرده است اما امسال ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن درنظر گرفته شده است.

عباسی دیگر طرح راهسازی مهم استان را طرح شهرکرد به شلمزار به ناغان به ایذه عنوان کرد و افزود: این طرح نیز با تامین منابع مالی از سوی یک بانک دولتی اجرا می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد سال آینده، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای انتخابات شوراهای شهر در استان زمینه انتخابات رقابتی و پرشور را فراهم می‌کند و پیش‌بینی می‌شود ثبت‌نام شوراهای روستا نیز پرشور باشد.

عباسی در ادامه نسبت به تداوم خشکسالی و کاهش بارش های سال آبی جاری در استان ابراز نگرانی کرد و گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها چهارمحال و بختیاری سومین استان کم‌بارش کشور است که این موضوع می‌طلبد برنامه‌ریزی برای فصل تابستان و مقابله با چالش آب داشته باشیم.

وی بر ضرورت خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی استان در ۲ شهرستان بن و خانمیرزا نیز تاکید و گفت: اگر شرایط احداث ساختمان اداری و تاسیس اداره در این ۲ شهرستان وجود ندارد به طور موقت نماینده ادارات در شهرستان فعال باشد تا به تدریج بتوان زمینه احداث ساختمان دستگاه های اجرایی را فراهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار