رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: «خداداد بابامیری» بهورز خانه بهداشت روستای ساطح شهرستان لردگان روز پنجشنبه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد و بدین ترتیب تعداد شهدای مدافع سلامت این استان به پنج نفر رسید.
کد خبر: ۹۴۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 18 March 2021

 

سید راشد جزایری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید خداداد بابامیری ۲۹ سال در عرصه بهداشت استان خدمت کرد و پس از آنکه سالها در مناطق دوردست و محروم شهرستان لردگان به مردم خدمات‌رسانی می‌کرد، در چند سال اخیر در خانه بهداشت روستای ساطع به عنوان بهورز فعالیت داشت.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با تسلیت شهادت این بهورز فداکار، به اهمیت و نقش بهورزان در جبهه مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بهورزان در سطح یک مقابله با ویروس کرونا قرار دارند و از تمامی تلاش‌ها و خدماتی که در این دوران سخت متحمل شده‌اند قدردانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، پیش از این زنده‌یاد دکتر رضوان نورمند استاد دانشگاه و فلوشیب الکتروفیزیولوژی بالینی قلب، پریسا رفیعی از پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن، ذبیح‌الله کاویانی از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان بروجن و علیرضا صانعی از پرسنل تاسیسات بیمارستان هاجر شهرکرد جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند و به شهدای مدافع سلامت کشور پیوستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار