فرماندار بروجن با اشاره به لزوم تامین مسکن برای قشرهای کم‌درآمد گفت: تاکنون ۹۷ درصد واجدین شرایط مسکن محرومان در این شهرستان به بانک معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 03 April 2021

 

مسعود ملکی تاکید کرد: سهمیه شهرستان بروجن در مرحله جدید تامین مسکن محرومان ۶۵ نفر است که از این تعداد تاکنون ۶۳ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده است و ۲ متقاضی دیگر تا پایان هفته‌جاری به بانک عامل معرفی خواهد شد.

وی افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

ملکی به آماده بودن ۳۹ واحد مسکونی طرح تامین مسکن محرومان شهرستان بروجن برای بهره‌برداری اشاره و تصریح کرد: در این طرح برای احداث هر واحد مسکونی ویژه محرومان ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان‌قیمت با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۱۳ ساله پرداخت می‌شود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم به‌ازای هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض اختصاص می‌دهد.

به گزارش ایرنا، ۲۴ تیرماه ۱۳۹۹ عملیات اجرایی احداث مسکن محرومان یک‌هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان چهارمحال و بختیاری با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

سهمیه چهارمحال و بختیاری در طرح جدید احداث مسکن محرومان یک‌هزار واحد است که از این تعداد ۶۵ واحد به شهرستان بروجن اختصاص دارد و باید تا خردادماه سال‌جاری تکمیل و بهره‌برداری شود.

احداث ۶۵ واحد مسکونی محرومان روستایی شهرستان بروجن از محل سهمیه جدید یک‌هزار واحد مسکونی ویژه محرومان چهارمحال و بختیاری بهسازی، مقاوم‌سازی و نوسازی خواهد شد.

چهارمحال و بختیاری به حدود پنج هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان و روستاییان نیاز دارد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار