مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه شهرکرد گفت: بر اساس آخرین رتبه‌بندی موسسه تایمز در سال ۲۰۲۱ دانشگاه شهرکرد در بازه رتبه ۳۵۰-۳۰۱ دانشگاه‌های برتر آسیا قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 06 June 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از دانشگاه شهرکرد، محسن بهمنی‌ افزود: بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده موسسه تایمز، دانشگاه شهرکرد با قرار گرفتن در بازه رتبه ۳۵۰-۳۰۱ همراه با دانشگاه‌های گیلان، خوارزمی، رازی کرمانشاه، شهید چمران اهواز و تربیت دبیر شهید رجایی به عنوان برترین دانشگاه‌های آسیا شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه پس از ارزیابی‌های اولیه و اعتبار سنجی دانشگاه‌ها، ۵۵۱ دانشگاه از آسیا در رتبه‌بندی سال ۲۰۲۱ تایمز قرار گرفتند، تصریح کرد: از این تعداد ۴۷ دانشگاه‌ ایرانی هستند.

بهمنی یادآور شد: دانشگاه شهرکرد در سال ۲۰۲۰ نیز در بازه رتبه ۳۵۰-۳۰۱ دانشگاه‌های برتر آسیا بر اساس رتبه‌بندی تایمز قرار گرفته بود.

به گزارش ایرنا، پایگاه رتبه‌بندی تایمز یکی از نظام‌های رتبه‌بندی معتبر در سطح بین‌المللی است که در سال ۲۰۱۳ میلادی برای نخستین‌بار رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی را در کنار رتبه بندی‌های بین‌المللی خود انجام داد.

هشت هزار دانشجو در ۲۱۰ رشته گرایش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه شهرکرد به‌عنوان دانشگاه مادر چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند و این نهاد علمی دارای هشت دانشکده کشاورزی، منابع طبیعی، فنی و مهندسی، علوم، ریاضی، دامپزشکی، ادبیات و هنر است.



www.irna.ir/news/84355869/
اخبار مرتبط

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار