به همت بسیج دانشجویی و خبرگزاری تسنیم در چهارمحال و بختیاری، مناظره ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در استان روز شنبه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲ 11 June 2021

تنها 7 روز دیگر به یکی از سرنوشت‌سازترین اتفاقات سیاسی کشور یعنی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مانده است، انتخاباتی که با تایید صلاحیت 7 کاندیدا کار خود را شروع کرد و قرار است در 28 خرداد سال جاری برگزار شود.

به منظور تحقق مشارکت حداکثری، تبیین برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری و تشریح اقدامات و فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در استان چهارمحال و بختیاری، بسیج دانشجویی استان و خبرگزاری تسنیم استان اقدام به برگزاری مناظره میان ستادهای انتخاباتی در استان نموده است.

این مناظره 10 صبح شنبه 22 خردادماه سال جاری در سالن امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد شهرکرد با محورهای اقتصادی، اجتماعی-فرهنگی و سیاست و سیاست خارجه برگزار می‌شود. قرار است در این مناظره نمایندگان و روسای ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری برنامه‌های نامزد خود را در این محورها تشریح کنند.

احسان قائدی رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان، هدایت‌الله نصیری رئیس ستاد امیرحسین قاضی‌زاده در استان، عباس موسایی نماینده ستاد عبدالناصر همتی در استان، مجتبی نوروزی نماینده ستاد ابراهیم رئیسی در استان و احسان امانی نماینده ستاد محسن رضایی در استان، در این مناظره شرکت خواهند کرد.

عموم دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی در این مناظره شرکت کنند.همچنین عموم مردم استان می‌توانند بصورت زنده این مناظره را از پیج‌ خبرگزاری تسنیم استان به آدرس tasnimna_chb مشاهده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار