امسال احیای ۲۰ واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری هدفگذاری شد.
کد خبر: ۹۷۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 14 June 2021

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به راه اندازی دوباره ۲۰ واحد راکد صنعتی، گفت: احیای ۲۰ واحد صنعتی راکد دیگر در سال‌جاری در دستور کار این سازمان قرار دارد.
سجاد رستمی با بیان اینکه در حال حاضر، ۹۱۲ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت:این تعداد واحد صنعتی در مجموع حدود ۱.۳ کل واحد‌های صنعتی فعال کل کشور را تشکیل می‌دهد و همچنین ۱.۲ درصد میزان سرمایه‌گذاری کل کشور توسط این استان انجام شده است.
وی بااشاره به اجرای هزار و ۹۵۰ مورد طرح در حال اجرا، افزود:این تعداد طرح، ۲.۳۴ درصد طرح‌های در حال اجرای کشور را تشکیل می‌دهند و ۱.۶ اشتغال را به خود اختصاص خواهند داد، همچنین این طرحها، ۲.۵ درصد میزان سرمایه‌گذاری کشور را به خود اختصاص داده‌اند.
رستمی روند پیشرفت صنایع چهارمحال و بختیاری را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: جمعیت استان، ۱.۲ درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد، این در حالی است که صنایع استان، ۱.۳ درصد صنایع کشور را تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه سازمان صمت استان در سال‌جاری تفاهم‌نامه‌ای با برخی از صنایع کشور امضا کرده است، ادامه داد: ۱۵ هزار میلیارد تومان طرح برای سرمایه‌گذاری در استان در نظر گرفته شده است که بخشی از تسهیلات در نظر گرفته شده در معادن و صنایع سرمایه‌گذاری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار