با حضور معاون درمان وزارت بهداشت و درمان مشکلات بیمارستان شهدا لردگان بررسی شد.
کد خبر: ۹۷۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 15 June 2021

رئیس بیمارستان شهداء لردگان ساخت بخش‌های جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) و مراقبت‌های ویژه بزرگسالان (ICU)، فعال شدن واحد آندوسکوپی، فعال شدن واحد فیزیوتراپی بیماران در بیمارستان، افزایش تعداد اتاق عمل‌های بیمارستان از ۴ به ۸ اتاق، تکمیل ساختمان کلینیک تخصصی درمحوطه بیمارستان، تکمیل فرایند نظام ارجاع بیماران به صورت هوشمند و محوطه سازی و ایجاد فضای سبز در زمین جلوی طرح توسعه بیمارستان را از جمله مهمترین برنامه‌های آینده و در دست اقدام این مرکز درمانی برشمرد.

دکتر بابائیان گفت: مجهز نمودن بیمارستان به دستگاه‌های MRI، و CT اسکن ۱۶ اسلایس، اصلاح فضای تریاژ و پذیرش بیمار در اورژانس بیمارستان، تجاری سازی ضلع جنوبی بیمارستان، تکمیل ساختمان پانسیون پزشکان، خرید و نوسازی دستگاه‌های همودیالیز بیمارستان و ایجاد پایگاه انتقال خون و راه اندازی دانشکده پرستاری از دیگر برنامه‌هایی است که در این بیمارستان در حال پیگیری است.

رئیس بیمارستان شهدا لردگان، از عمده‌ترین کمبود و نارسایی‌های این مرکز درمانی نیز به کمبود پزشک متخصص و پزشک عمومی و فرسوده بودن آمبولانس‌های بیمارستان اشاره داشت.

به گفته وی، تاخیر در روند پرداخت‌های کارمندان و پزشکان بیمارستان، فرسوده بودن دستگاه‌های همودیالیز بیمارستان، کمبود نیروی پرستاری و نیروی واحد‌های پاراکلینیک با توجه به حجم بالای مراجعین، فرسوده بودن تاسیسات زیربنایی بیمارستان بارتوجه به گذشت ۲۰ سال از زمان راه اندازی از دیگر مشکلاتی است که باید در جهت رفع آن در بیمارستان شهداء لردگان اقدام کرد.

دکتر بابائیان، تعداد بالای پرسنل شرکتی بیمارستان (خدماتی ودرمانی)، کمبود تجهیزات پزشکی از جمله: ماشین بیهوشی، مانیتورینگ، پمپ سرم، دی سی شوک، انکوباتور، فتال مانیتورینگ، الکتروکاردیوگرام، سونیکیت، تخت اتاق عمل وتشک مواج را از دیگر کمبود‌های و مشکلات بیمارستان شهداء لردگان برشمرد.


بیمارستان شهداء لردگان از سال ۱۳۷۷ راه اندازی و مرحله توسعه‌ای آن در سال ۹۷ افتتاح شد.


این مرکز درمانی هم اکنون با ۶۰۴ نیرو شامل ۴۰ پزشک متخصص و ۱۲ پزشک عمومی، ۱۳ بخش بستری و ۳ واحد پاراکلینیک ماهانه به ۷ هزار بیمار در بخش اورژانس، بیش از دو هزار بیمار در بخش‌های بستری ارائه خدمت می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار