زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی پر شور در چهارمحال و بختیاری مهیاست.
کد خبر: ۹۷۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 15 June 2021

استاندار گفت: همه زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری یک انتخابات پر شور و حداکثری در روز ۲۸ خرداد در این استان فراهم شده است.

اقبال عباسی در ستاد انتخابات استان که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان برگزار شد، افزود: روز انتخابات سخت‌ترین روز برای فرمانداران و بخشداران است و امید می‌رود با توانمندی، اشرافیت و مدیریت خوبی که فرمانداران استان دارند شاهد برگزاری مطلوب این رویداد مهم سیاسی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات از مهمترین رویداد‌های کشور و صحنه سرنوشت سازی برای مردم به شمار می‌رود، افزود: برای حضور پر شور مردم باید بستر امن و مناسبی ایجاد شود، در همین راستا تمام تلاش استان برای فراهم کردن این مهم به کار گرفته شده است.

 

عباسی گفت: استقرار بالگرد، اسکان نیرو‌های انتظامی، تامین خودرو و سایر تجهیزات، تامین و پیش‌بینی شده است و با همکاری دستگاه‌های مختلف مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای، گفت: بازدید‌های بهداشتی یک روز قبل انجام شود و اگر نواقصی وجود دارد برطرف شود.

عباسی با بیان اینکه در انتخاب فضا برای شعب اخذ رای فضای باز در اولویت باشد، افزود: اگر فضای باز فراهم نبود تهویه فضای بسته با مشورت و راهنمایی علوم پزشکی در نظر گرفته شود.

او با تاکید بر رصد و پیگیری تخلفات انتخاباتی، گفت: ضروری است تا هرگونه تخلف مستندسازی و به ستاد انتخابات ارسال شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به موادی از قانون تخلفات اداری نیز اشاره کرد و گفت: در قانون تخلفات اداری به رعایت نکردن شئونات اداری و سو استفاده از موقعیت، امکانات و اختیارات مدیران اشاره شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار