فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این استان از سوی پلیس خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 17 June 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: پس از اطلاع ماموران از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در یک گاوداری در شهرستان بن، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت

وی افزود: ماموران پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی شهرستان بن با همکاری اداره برق شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل نگهداری ماینرهای غیرمجاز شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی و بازرسی از این مکان، ۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۲۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه مبارزه با جرایم اقتصادی را از اولویت‌های کاری پلیس چهارمحال و بختیاری برشمرد و گفت: در این خصوص قاطعانه با مجرمان برخورد می‌شود.

 بنا بر اظهار نظر سخنگوی صنعت برق، استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارزها به دلیل خسارتی که به شبکه برق و ترانس‌های محلی وارد می‌کنند تامین برق را با مشکل همراه می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار