استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: راهکار رفع مشکلات کشور در شرکت نکردن در انتخابات نیست بلکه ضروری است تا برای تقویت نظام و ایجاد پشتوانه برای مسئولان در پیشبرد برنامه‌ها، مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
کد خبر: ۹۷۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 17 June 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی با دعوت از همه آحاد مردم این استان به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات 28 خرداد افزود: تمامی امکانات، تجهیزات و عوامل انسانی مورد نیاز برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن در استان فراهم شده است و امید می‌رود مردم استان نیز با حضور حداکثری خود در خلق حماسه 28 خرداد همانند ادوار گذشته نقش پر رنگی داشته باشند.

وی رسالت وزارت کشور در برگزاری انتخابات را تامین امنیت و سلامت دانست و گفت: در راستای ایفای این رسالت تمام توان استان به کار گرفته شده است و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط شیوع کرونا پیش‌بینی شده است.

عباسی از استقرار 939 شعبه اخذ رای در استان برای انتخابات 28 خرداد خبر داد و گفت: برای برگزاری انتخابات بیش از 20 هزار نفر در استان به عنوان اعضای اجرایی، نظارتی و بازرس مشارکت می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تامین 2 برابری تعرفه رای در استان، تصریح کرد: کمبودی در خصوص تعرفه وجود ندارد و علاوه‌ بر تامین 2 برابری تعرفه در هر یک از شعب، تعرفه ذخیره نیز پیش‌بینی شده است.

عباسی خاطر نشان کرد: 2 دستگاه بالگرد برای مناطق سخت‌گذر نیز تامین شده و در هر شهرستان یک اکیپ برای رای‌گیری از بیماران مبتلا به کرونا نیز در نظر گرفته شده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به حضور حداکثری و پرشور مردم این استان در پای صندوق‌های رای، افزود: مردم چهارمحال و بختیاری همواره در هر یک از دوره‌های انتخابات، مشارکتی بالاتر از میانگین کشوری داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود در این دوره نیز درصد بالایی از مشارکت در استان به ثبت برسد.

عباسی انتقاد مردم به وضع موجود و دلخوری‌ از مشکلات و تنگناهای کشور را به جا دانست و گفت: بی‌شک مسئولان نیز به وجود ضعف‌ها و مشکلاتی نظیر گرانی، تورم و بیکاری آگاه هستند اما راهکار رفع این مشکلات در شرکت نکردن در انتخابات نیست بلکه ضروری است تا برای تقویت نظام، ایجاد پشتوانه برای مسئولان در پیشبرد برنامه‌ها و اعمال قدرت کشور در منطقه و جهان در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و به موقع نیز نقد خود را به مسئولان ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد: تک تک مردم استان اگر سرنوشت خود را مهم بدانند و در برابر آینده خود و کشورشان احساس مسئولیت کنند بی‌شک در انتخابات شرکت می‌کنند تا نفع این حضور در ابتدا به خودشان و سپس به نظام و کشور بازگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار