رییس هیات وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری به ساماندهی فعالیت‌های بانوان علاقه‌مند استان در این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: این ورزشکاران برای کسب جایگاه در وزنه‌برداری کشور تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۷۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 27 June 2021

مهرداد رییسی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: هم‌اکنون برنامه‌های آموزشی و تمرینی بانوان چهارمحال و بختیاری در رشته وزنه‌برداری در شهرهای فرخشهر، شهرکرد و هفشجان در حال پیگیری است و با توجه به استقبال جمعی از بانوان شهر فارسان به زودی شرایط حضور مربی در این شهر نیز برای آموزش این گروه از علاقه‌مندان فراهم می‌شود.

وی تعداد بانوان فعال در رشته وزنه‌برداری استان را ۱۵ نفر عنوان و تصریح کرد: کمبود مربی در این حوزه از مشکلاتی است که روند گسترش وزنه‌برداری بین بانوان را با کندی روبه‌رو کرده است.

رییسی درباره شرایط دیگر ورزشکاران وزنه‌بردار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اگر چه شیوع ویروس کرونا بخش زیادی از فعالیت‌های ورزشی را به تعطیلی کشاند اما در حال حاضر امید می‌رود با برگزاری دور جدید اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان، سروش لطفی‌زاده ورزشکار دسته ۷۷ کیلوگرم استان به این اردو دعوت شود.

وی به استعدادیابی بیش از ۱۰ نونهال و نوجوان در رشته وزنه‌برداری در استان اشاره کرد و یادآور شد: رشته وزنه‌برداری از جمله رشته‌های ورزشی است که در بلندمدت می‌توان اثرات آموزشی و تمرینی آن را مشاهده کرد که امیدواریم این گروه از فعالیت‌ها در گروه‌های پایه بتواند در آینده به مدال‌آوری‌های ملی و جهانی منجر شود.

به گزارش ایرنا، برادران اخوت، وحید ربیعی، ایمان شاهقلیان، مجید چم حیدر، محمدحسین رئیسی نافچی، علی‌رضا دهقان، علیرضا طاهریان، پیام صادقی، علی رضایی و مصیب دهقان از جمله وزنه بردان چهارمحال و بختیاری بودند که در سه دهه گذشته علاوه بر کسب عناوین قهرمانی ملی در ترکیب تیم ملی نیز حضور داشتند.

زهرا آقایی بانوی پاراوزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری نیز در مسابقات کشوری این رشته در دسته ۶۷ کیلوگرم صاحب نشان نقره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار