کشف دستگاه غیر مجاز رمزارز ، افزایش ۶ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرکرد و پیشرفت ۳۰ درصدی طرح پل روگذر بیمارستان ولی‌عصر (عج) بروجن از مهم‌ترین خبرهای روز چهارشنبه ۹ تیرماه در چهارمحال و بختیاری است.
کد خبر: ۹۷۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 30 June 2021

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۶۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرکرد خبر داد.

 امان‌اللهی افزود: پس از اطلاع ماموران از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در شهرکرد رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

به گفته وی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل نگهداری ماینرهای غیرمجاز شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی لازم را به عمل آوردند و ماینرهای غیر مجاز کشف شد.

امان‌اللهی افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد، مبارزه با جرایم اقتصادی را از اولویت‌های کار پلیس است که در این خصوص قاطعانه با مجرمان برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شروع طرح جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، یک‌هزار و ۳۰۰ ماینر غیرمجاز در استان شناسایی و جمع‌آوری شد.

صدور پروانه‌های ساخت‌وساز در منطقه دو شهرکرد ۶ درصد افزایش یافت

مدیر منطقه دو شهرداری شهرکرد گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری صدور پروانه ساختمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.

علی ربیعی تاکید کرد: در بهار سال‌جاری ۸۴ فقره پروانه ساخت‌وساز به متراژ ۵۸ هزار مترمربع در منطقه ۲ شهرکرد صادر شده که نسبت به بهار سال گذشته ۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت ۵۲۵ فقره گواهی استعلام بانک و انتقال به متراژ ۹۰ هزار مترمربع و ۱۳۰ فقره گواهی انتقال عادی به متراژ ۱۶ هزار مترمربع از سوی شهرداری منطقه دو شهرکرد صادر شد.

ربیعی تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال‌جاری ۱۲۵ فقره گواهی پایانکار و تفکیکی به متراژ ۱۱۴ هزار مترمربع و ۱۰۳ فقره گواهی عدم خلاف با متراژ ۱۵۲ هزار مترمربع مورد صادر شده است.

وی یادآور شد: در این مدت برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی ۱۶۸ مورد گزارش تخلف به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ارجاع شد.

به‌گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

عملیات اجرایی احداث پل روگذر بیمارستان ولی‌عصر (عج) ۳۰ درصد پیشرفت دارد

فرماندار بروجن گفت: برای اجرای پل روگذر بیمارستان ولی‌عصر (عج) مرکز این شهرستان تاکنون ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شده و به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی رسیده است.

مسعود ملکی در حاشیه بازدید از این پروژه تاکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری حداقل به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

وی افزود: بهره‌برداری از این طرح زمینه دسترسی آسان و بهتر به بیمارستان ولی‌عصر (عج)، پیست دوومیدانی شهدای ورزشکار و فازهای یک و سه صنایع نیمه‌مزاحم بروجن فراهم خواهد شد.

 بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار