۱۹ کماندار جوان و نوجوان چهارمحال و بختیاری از روز شنبه با حضور در رقابت‌های تیراندازی با کمان جایزه بزرگ خلیج فارس توانایی‌های خود را برای کسب عناوین قهرمانی و راهیابی به تیم ملی به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: ۹۷۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 03 July 2021

رییس هیات تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری گفت: تیم استان با حضور ۱۲ نفر از ورزشکاران نوجوان و هفت ورزشکار در رده سنی جوانان روزهای ۱۲ و ۱۳ تیر در خط رقابت‌های تیراندازی با کمان جایزه بزرگ خلیج فارس در تهران خواهد ایستاد.

احمد رئیسی دهکردی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ستایش روشنی، مبینا خونچین، آتنا واحد، پریا امانی، ترانه طاهرزاده، ترنم طاهرزاده، ریحانه علی محمدی، ستایش الیاسی، محمد خیری، شاهرخ زمانی، علیرضا مهری و بردیا شاکریان اعضای تیم تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری در رده سنی نوجوانان را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

وی از نازنین سلیمانیان، زهرا بهارلو، آرزو زمان پور، عرفان اخوان، محمدجواد پیرعلی، علی رسولی و محمد حسام آریانیا به عنوان اعضای تیم جوانان استان در این دوره از رقابت‌ها نام برد و تصریح کرد: ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رشته ریکرو این دوره از مسابقات به میدان می‌روند.

رئیسی یادآور شد: در صورتی که کمانداران استان بتوانند در این مسابقات حدنصاب‌های لازم را به دست بیاورند برای عضویت در تیم ملی انتخاب خواهند شد.

وی همچنین به دعوت ریحانه علی محمدی نافچی از دختران نوجوان استان به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان رشته ریکرو اشاره کرد و گفت: این ورزشکار همزمان با شرکت در رقابت‌های جایزه بزرگ خلیج فارس، تمرینات خود را از ۱۳ تیر در اردوی تیم ملی نیز آغاز می‌کند تا به همراه دیگر اعضای تیم مردادماه به مسابقات جهانی لهستان اعزام شود.

رییس هیات تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری افزود: ورزشکاران نونهال و نوجوان استان از توانایی‌های خوبی در این رشته ورزشی برخوردار هستند و در رقابت‌های استعدادهای برتر نیز توانستند تنها با حضور در بخش ریکرو مقام دوم کشور را از آن خود کنند.

 هم‌اکنون هشت باشگاه تیراندازی با کمان در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند و بنا به گفته مسوولان این هیات ورزشی بیش از ۸۰ نفر از مجموع ۱۴۰ ورزشکار این هیات را تیراندازان رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار