مرحله سوم طرح ارتقاء تاب‌آوری خانواده‌های آسیب‌دیده از اعتیاد در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 04 July 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان گفت: مرحله سوم طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌های آسیب‌دیده و یا در معرض آسیب با بالاترین میزان ریسک اعتیاد برای همکاری در اجرای طرح یاریگران زندگی در استان آغاز شد.


مرضیه جلیل‌پور افزود: این طرح در ۱۰ محله برای ۲۰۰ نفر از زنان و اعضای این خانواده‌ها که گرفتار تاثیرات منفی مصرف مواد مخدر در حال ترک و یا بهبود یافته از اعتیاد هستند، برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: ارتقای آگاهی، سلامت روان، سلامت جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده آسیب‌دیده و در معرض آسیب اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، توسعه فرهنگ مشارکت عمومی برای شناسایی و رفع موانع و مشکلات محلی به ویژه اعتیاد، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل برای رفع موانع و کاهش ریسک‌های شناسایی شده و غلبه بر چالش‌های اجتماعی و محیطی ناشی از اعتیاد و قاچاق مواد مخدر از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح به‌شمار می‌رود.

جلیل پور گفت: اجرای طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری زنان و خانواده‌های آسیب‌دیده از اعتیاد در چهارمحال و بختیاری در چارچوب محتوای علمی و اجرایی ارائه شده از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده مقرر شد جمعیت اجتماعی و فرهنگی زنان استان به عنوان مجری انتخاب شده از سوی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری مرحله سوم طرح توان افزایی را در ۱۰ محله در معرض آسیب با بالاترین میزان ریسک اعتیاد در استان اجرا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار