برخی از ساکنان خیابان ۱۳ آبان در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری مدعی شدند که آب آشامیدنی این منطقه دارای کدورت و گل و لای است که در همین حالا مدیر روابط عمومی مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اعلام کرد که این مشکل ناشی از تعمیرات شبکه بوده است و این مشکل اکنون رفع شده است.
کد خبر: ۹۷۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 11 July 2021

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به گلایه‌مندی برخی اهالی بلوار ۱۳ آبان شهرکرد در خصوص وجود کدورت در آب آشامیدنی گفت: علت بروز این مشکل در روزهای گذشته مربوط به تعمیرات در شبکه و رفع شکستگی‌ها بوده است که این مشکل رفع شد.

فرشاد متقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هم‌اکنون کدورت و گِل‌ولای از آب آشامیدنی این محله رفع شده است و کدورت گِل‌ولای در آن وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، تعدادی از اهالی و ساکنان بلوار ۱۳ آبان شهرکرد نسبت به گِل‌آلود بودن آب آشامیدنی این منطقه در یک هفته گذشته خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

یکی از ساکنان بلوار ۱۳ آبان شهرکرد در خصوص کدورت گِل‌آلودگی آب آشامیدنی گفت: گاهی اوقات لایه‌هایی از گِل در لوله‌های آب آشامیدنی این محله مشاهده می‌‎شود که این مساله باعث نگرانی ساکنان همراه است.

مهدی محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: البته این مشکل مستمر و دائمی نیست و در هر دوره، پس از چند ساعت یا یک روز برطرف می‌شود.

یکی دیگر از ساکنان بلوار ۱۳ آبان شهرکرد نیز گفت: برخی روزها هنگام باز کردن شیر آب، باید مدتی صبر کنیم تا کدورت آب برطرف و آب زلال جاری شود.

سمیه رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: این در حالی است که در شرایط کنونی خشکسالی و کمبود شدید منابع آب، مسوولان توصیه‌های فراوانی مبنی بر صرفه‌جویی دارند که با این میزان کدورت در لوله‌های آب، صرفه‌جویی سخت‌تر می‌شود.

یکی دیگر از ساکنان بلوار ۱۳ آبان شهرکرد نیز گفت: آب خروجی از لوله‌های این محله گاهی زرد، در برخی ساعات کدر و حتی در مواقعی با گِل‌ولای همراه است.

علی زمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در بعضی روزها کدورت آب آشامیدنی در این مکان تا حدی است که امکان نوشیدن آن وجود ندارد.

تعمیرات در شبکه و رفع شکستگی‌ها عامل وجود گِل‌ولای و کدورت در آب آشامیدنی بلوار ۱۳ آبان

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: علت وجود گِل‌ولای و کدورت در آب آشامیدنی بلوار ۱۳ آبان شهرکرد در روزهای گذشته مربوط به تعمیرات در شبکه و رفع شکستگی‌ها بوده است.

فرشاد متقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هم‌اکنون کدورت و گِل‌ولای از آب آشامیدنی این محله رفع شده است و گِل‌ولای در آن وجود ندارد.

وی افزود: از تمامی مشترکان آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا شکستگی در شبکه انتقال آب و فاضلاب، موضوع را از طریق شماره تلفن سه رقمی شبانه‌روزی ۱۲۲ اطلاع‌رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود.

متقی تصریح کرد: همچنین تمامی مشترکان آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مدتی پس از رفع شکستگی‌ها و تعمیرات بر روی شبکه‌های انتقال آب آشامیدنی تأمل و صبوری کنند تا کدورت‌ها و گِل‌ولای موجود در مسیر که بر اثر تلاطم آب به‌وجود می‌آید، برطرف شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای بیش از ۹۷۹ هزار نفر جمعیت در ۱۰ شهرستان است.

شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار