رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تسریع در اتمام طرح چهار خطه سازی محور مواصلاتی شهرکرد به شلمزار تاکید کرد و گفت:در صورتی که فرد یا افرادی مانع اجرای قانون شوند باید با آنها طبق مقررات برخورد کرد.
کد خبر: ۹۷۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 14 July 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری  به نقل از روابط عمومی دادگستری، احمدرضا بهرامی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان با تاکید بر اینکه در پیشبرد طرح‌های عمرانی اجرای کامل و جامع قانون در اولویت است، افزود: مسوولان و متولیان نیز نباید خود را درگیر مسائل و موضوعات اجتماعی کنند و باید با فصل‌الخطاب قرار دادن قانون، تعامل و هماهنگی های لازم را با ادارات و نهادهای مرتبط انجام داده و طرح را بر اساس قوانین و استانداردهای تعیین شده به سرانجام برسانند.

بهرامی اظهار داشت: عدول از قانون موجب شکل‌گیری توقعاتی می‌شود که ما را همواره بدهکار نگه می‌دارد.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعمال ماده ۹ قانون اراضی شهری برای تملک اراضی گفت: اجرا و پیشبرد قانون، باید با جلب رضایت مردم همراه باشد و در صورتی که این امر میسر نشد، باید براساس موافقت مرکز و اعمال ماده ۹ قانون زمین شهری، اراضی مورد نیاز تملک و برنامه‌های عمومی و عمرانی اجرا شود.

وی افزود: حتی اگر اجرای طرحی به لحاظ مصلحت عمومی فوریت داشته باشد طبق قانون مجری می‌تواند ابتدا طرح را به اتمام رسانده و سپس مبلغ املاک تحت تصرف و ضرر و زیان احتمالی اشخاص را طبق نظر کارشناسی پرداخت کند.

بهرامی در خصوص توسعه محور مواصلاتی شهرکرد، بروجن، لردگان، در منطقه گردنه گوشکی نیز گفت: از آنجا که این منطقه در محدوده اراضی ملی قرار دارد لذا باید طبق قانون تملک اراضی کار با جدیت و بی‌وفقه دنبال شود.

به گزارش ایرنا، در این جلسه با دستور دادستان مرکز استان مقرر شد مسوولان ادارات مسکن و شهرسازی، راه و شرکت گاز ابتدای هفته آینده در محل دفتر دادستانی حضور یافته و در خصوص چگونگی رفع مشکل جاده شمس آباد تصمیم‌گیری کنند.

محور شهرکرد به شلمزار از محورهای پرترافیک استان است که در این محور روزانه ۱۵ هزار وسیله نقلیه تردد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار