افزایش قیمت سیمان در چهارمحال و بختیاری تخلف است.
کد خبر: ۹۷۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 14 July 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان با اشاره به کمبود سیمان در استان، گفت: کاهش تولید به‌علت اعمال خاموشی در کارخانه سیمان شهرکرد برای صرفه‌جویی در مصرف برق، است.
جهانبخ مرادی با اشاره به کمبود سیمان در چهارمحال و بختیاری، گفت: وزارت نیرو برای صرفه‌جویی در مصرف برق به کارخانجات سیمان اعلام کرده که تولید خود را کم کنند.

وی افزود: در گذشته سیمان به اندازه نیاز مصرفی چهارمحال و بختیاری در کارخانه سیمان شهرکرد تولید و مازاد آن نیز صادر می‌شد، اما اکنون در تامین سیمان با مشکل مواجه هستیم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه قیمت سیمان افزایش نداشته است، گفت: برخی سودجویان از این شرایط سوءاستفاده و اقدام به افزایش قیمت کرده‌اند، مردم تخلفات گرانفروشی را با شماره ۱۲۴ به سازمان صمت گزارش کنند

جهانبخش مردادی با اشاره به اینکه خوشبختانه کمبودی بابت کالا‌های اساسی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، افزود: در استان مرغ در حال حاضر تک نرخی و با قیمت ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان به ازای هرکیلوگرم در بازار عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: خوشبختانه کشتار مرغ به‌صورت روزانه انجام می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار