معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تا زمان رفع مشکلات خاموشی و تامین انرژی برق، کارخانه‌های مادر این استان مانند فولاد و سیمان با ۵۰ درصد ظرفیت برق فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۷۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 17 July 2021

الله‌کرم نصیری روز شنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برق کارخانه‌های مادر استان مانند فولاد و سیمان با ۵۰ درصد ظرفیت، از ساعت یک دقیقه بامداد تا هشت صبح وصل می‌شود.

وی افزود: با اعمال برنامه‌های ویژه صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق، خاموشی‌ها کاهش یافته و مشکلات این بخش کمتر شده است.

نصیری در ادامه به لزوم احداث تقاطع غیر همسطح در ورودی شهرک صنعتی شهرکرد اشاره و تصریح کرد: برای اجرا و عملیاتی شدن این طرح، تفاهم‌نامه‌ای با نظارت حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری بین شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره‌کل راه و شهرسازی استان امضا شود.

وی هچنین رفع مشکلات آلایندگی کارخانه خمیرمایه ناغان و ادامه فعالیت آن براساس معیارهای سازمان حفاظت محیط زیست به‌عنوان دغدغه جدی مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری را را ضروری دانست و یادآور شد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مصوبه جدید برای روند فعالیت این کارخانه صادر نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از فعالان بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری دیدگاه‌ها، پیشنهادات و برنامه‌های خود برای رونق این بخش و تلاش به‌منظور افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و کاهش مشکلات تولید در استان را ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار