معاون امور اجتماعی بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های حمایتی این سازمان گفت: ۸۳ خانواده دارای چند قلو در استان مستمری ماهانه دریافت می‌کنند که از این تعداد ۷۸ خانواده دارای سه قلو و پنج خانواده دارای چهار قلو هستند.
کد خبر: ۹۷۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 18 July 2021

اشرف عسگری به پرداخت کمک هزینه معیشت ماهانه به همه خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر و پرداخت هزینه معیشت ماهانه به خانواده‌های دارای فرزند ۲قلو اشاره کرد و گفت: پرداخت کمک هزینه معیشت موردی، تامین بخشی از شیرخشک مورد نیاز فرزندان خانواده‌های دارای فرزند چند قلو بخشی از کمک‌های حمایتی بهزیستی استان به این خانواده‌ها است.

وی اظهار داشت: خانواده‌های دارای فرزند سه قلو ماهانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان امسال مستمری دریافت می‌کنند و خانواده‌های دارای فرزندان ۲ قلو در شرایطی که در سه دهک پایین باشند کمک موردی و مستمری دریافت می‌کنند.

عسگری افزود: پرداخت مستمری و کمک موردی و حمایت‌های دولت از این خانواده‌ها در راستای سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، تا پایان ۶ سالگی پرداخت می‌شود .

وی گفت: تمام خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بالاتر برای دریالفت مستمری نیاز به آزمون وسع نیستند و از کمک هزینه معیشت به صورت ماهانه بهره‌مند می‌شوند.

هم اکنون ۴۲ هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری زیرپوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۳۲ هزار نفر معلولان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار