تفاهم نامه همکاری بسیج و بهزیستی چهارمحال و بختیاری برای خدمت به مددجویان منعقد شد.
کد خبر: ۹۷۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 18 July 2021

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در آیین انعقاد این تفاهم نامه گفت: بخش‌های مختلف جهادی سپاه و بسیج آماده کمک به پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین کمک به مردم در شرایط مختلف از جمله وقایع طبیعی، سیل، زلزله، کم آبی، مقابله با ویروس منحوس کرونا است.

سردار علی محمد اکبری، فلسفه تشکیل نهاد بهزیستی را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: سپاه و بسیج هم در برنامه‌های خود اولویت را بر پیشگیری گذاشته اند و یکی از مشکلات جامعه فقدان مجموعه ثابت تصمیم گیر در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی، تبعات ناشی از آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی را سنگین دانست و گفت: سبک زندگی اسلامی یکی از موضوعات مهم است که باید در زندگی آحاد مردم جاری و ساری شود.

نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی استان هم با اشاره به ظرفیت‌های بسیج و سپاه برای کمک به بهزیستی در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به برخی از مشکلات جامعه مددجویان در عرصه‌های مختلف پرداخت.

مباحث آموزشی، راه اندازی تیم‌های اجتماع محور، ساخت و ساز خانه برای مددجویان بهزیستی و ارائه خدمات پزشکی توسط گروه‌های جهادی به مددجویان بهزیستی از مفاد این تفاهم نامه همکاری بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار