با حضور معاون علم و فناوری رئیس جمهور امروز چند طرح بهره برداری و گلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۸۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 31 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، امروز مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات عمرانی ۴ پروژه تحقیقاتی در پارک با حضور ستاری برگزار شد که این قطعات جمعا به مساحت حدود ۶۰۰۰ مترمربع بوده و بنای قابل ساخت طبق طرح مصوب در حدود ۱۱۰۰۰ مترمربع است که حداکثر طی دو سال تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد بود.

قریب به ۷۰ قطعه در فاز ۳ در حوزه‌های مختلف تا کنون واگذار شده است که از این تعداد قریب به ۱۵ قطعه در حال حاضر با تکمیل کار طراحی ساختمان خود، امکان آغاز عملیات عمرانی را خواهند داشت و عملا این کلنگ زنی آغاز کار عملیات عمرانی شرکت‌ها در فاز ۳ خواهد بود.

امروز همچنین سالن چند منظوره ورزشی با زیربنای تقریبی ۲۵۶۶ مترمربع افتتاح شد. این پروژه در واقع زیر ساخت لازم برای ورزش‌های قهرمانی مانند فوتسال، بسکتبال، والیبال، سالن بدنسازی و سایر امکانات ورزشی مورد نیاز پارک را پوشش می‌دهد.

افتتاح سردرب ورودی فاز ۲، کنارگذر ورودی فاز ۲، پست برق ۶۳ کیلو ولت و ساختمان جدید صندوق توسعه فناوری‌های نوین از دیگر برنامه‌های امروز بود.

در این مراسم ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: اتفاقات خوبی در حال روی دادن در پارک فناوری پردیس است و به زودی شاهد پیشرفتهای مهم در جهان علم و فناوری خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار