رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به برنامه‌‏ریزی صورت گرفته بانک اسناد انقلاب اسلامی در این استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۸۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 31 July 2021

حجت الاسلام یوسف جمالی روز شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در این راستا از هم استانی‎ها دعوت می‌شود سندهای خود شامل عکس و فیلم‎ را برای نگهداری مناسب و دائمی تحویل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان بوشهر دهند.

وی بیان کرد: سندهای مرتبط با انقلاب بخشی از میراث تاریخی استان بوشهر به حساب می‌آیند که باید برای حفاظت از آنها تلاش مضاعفی صورت گیرد.

جمالی ادامه داد: برخی از سندهای تاریخی به واسطه نگهداری نامناسب در منزل از بین می‌رود به همین دلیل تلاش شده این سندها به صورت منظم جمع آوری و از سوی دانشجویان و محققان مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در استان بوشهر برای راه‎اندازی کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی تلاش‌‎های خوبی صورت گرفته و امید است این مهم به زودی محقق شود.

جمالی افزود: در این راستا یک سری کتاب تامین شده ولی هنوز برای راه‏‌اندازی کتابخانه ناکافی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان بوشهر گفت: رویکرد برنامه‌های این شورا براساس افق ۱۴۰۴ و مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است که اقدام‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

جمالی یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۱۲ برنامه شاخص اجرا می‏‌کند با این وجود به دلیل رویدادهای استانی از جمله شهادت شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری و گرامیداشت یاد و خاطره ۲ هم استان در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی شمار برنامه‌‏های استان بوشهر به بیش از ۱۸ برنامه می‌‏رسد.

وی گفت: با وجود اینکه کرونا بر عمده برنامه‌ها سایه انداخته اما برنامه‌های اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به صورت خودرویی و موتوری و با رعایت شیوه‌نامه‎های بهداشتی برگزار شده است.

جمالی افزود: برای نمونه استان بوشهر در محکومیت عادی سازی روابط امارات متحده عربی و رژیم اشغال‌گر قدس به عنوان نخستین استان کشور در این عرصه ظاهر شد و همچنین برای محکومیت ترور شهید فخری زاده به عنوان شهید صنعت هسته ای زنجیره انسانی تشکیل داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار