رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: با افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان کاشانی شهرکرد برپا شد.
کد خبر: ۹۸۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 31 July 2021

محمد حیدری  افزود: این بیمارستان ۳۶ تختخوابی به همت اورژانس استان برپا شده است و آماده خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا است.

وی ادامه داد: در این بیمارستان علاوه‌بر کادر درمان از پرسنل اورژانس استان نیز فراخوان شده است تا در خدمات‌رسانی به بیماران کمک کنند.

به گفته حیدری، هنوز در این بیمارستان صحرایی بیماری پذیرش نشده است اما با توجه به تکمیل شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی شهرستان شهرکرد چنانچه در روزهای آینده تعداد بیماران بستری شده افزایش پیدا کند از این ظرفیت استفاده می‌شود.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد روند افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا طی روزهای اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار شده و همین موضوع سبب تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های شهرکرد و بروجن شده است.

بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل و کیار در وضعیت قرمز( خیلی پرخطر) و شهرستان لردگان و سامان در وضعیت نارنجی(پرخطر) و شهرستان‌های بن، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد( خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار