همزمان با هفته دولت هفت طرح عمرانی در بخش‌های مختلف شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری روز شنبه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۸۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 28 August 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، فرماندار اردل گفت: برای اجرای این طرح‌ها با کاربری زیرساخت و کشاورزی از سوی چهار دستگاه اجرایی ۱۶۱ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

محمود کیانی تاکید کرد: از این مبلغ ۸۳ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، ۳۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال بودجه استانی، هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار داخلی، ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۱۵ میلیارد ریال آورده شخصی متقاضیان بوده است.

وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان اردل در هفته دولت سال‌جاری زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۹۰ نفر فراهم شد.

کیانی تصریح کرد: همچنین همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی ۶ طرح عمرانی جدید با ۲۹۷ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال در شهرستان اردل آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در سال گذشته ۴۶ طرح و پروژه مرتبط با جهش تولید برای تسریع در روند توسعه استان تعریف شد.

مجید نظری تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها افزون‌بر ۲۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال از منابع مختلف ملی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تامین و جذب شد.

 همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۱۱۳ طرح عمرانی با سه هزار و ۲۵۴ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار، اشتغال‌زایی مستقیم ۹۶۴ نفر و ۱۲ کاربری از سوی ۱۷ دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

در این هفته عملیات اجرایی ۳۰ طرح جدید با ۲ هزار و ۳۹۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعتبار و هفت کاربری در چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به‌نام "هفته دولت" نام‌گذاری شده است.

اردل در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار