دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد؛
تجهیزات کمک تنفسی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا شد.
کد خبر: ۹۹۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 02 September 2021

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری»، دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از اهدای تجهیزات کمک تنفسی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای کمک به کادر درمان خبر داد.

این تجهیزات شامل ۲۰ عدد کپسول ۵۰ لیتری، ۶ عدد «بای پپ» و یک دستگاه «ونتیلاتور» به ارزش حدود ۳ میلیارد ریال بوده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در این رابطه گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از سال‌های گذشته در کنار سیستم بهداشت و درمان در بحث محرومیت‌زدایی فعالیت‌های خوبی داشته و در اپیدمی کووید ۱۹ نیز به‌صورت غیرمستقیم به کمک دانشگاه و سیستم بهداشت و درمان آمده است.

سید علی درخشان، با بیان اینکه تجهیزات اهدایی با توجه به ازدحام بیماران در مراکز درمانی بسیار راهگشا است، افزود: تجهیزات اهدایی بر اساس نیازها بیمارستان‌ها در سطح استان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در چهارمحال و بختیاری هم در آئین اهدای لوازم پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: از اوایل شروع ویروس منحوس کرونا این ستاد در کنار کادر بهداشت و درمان بوده و با اهدای تجهیزات و پک‌های بهداشتی شامل ماسک و ژل ضدعفونی توسط گروه‌های جهادی در سطح مراکز بهداشتی و درمانی و مناطق کمتر برخوردار، به یاری کادر درمان آمده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار