مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: حامد اصغرزاده مرغملکی از عکاسان این استان جایزه اول عکس جشنواره صربستان را به دست آورد و مریم آل‌مومن نیز رتبه نخست و احمد تاجی عنوان تقدیر مسابقه عکس سوگواره عاشورایی «هر خانه یک حسینیه» را از آن خود کردند.
کد خبر: ۹۹۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 05 September 2021

محبوبه دمیا افزود: حامد اصغرزاده مرغملکی، هنرمند استان در جشنواره عکس صربستان که زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی(فیاپ) و PSA برگزار شد، توانستند با عکسی از سبک زندگی مردمان چهارمحال و بختیاری به عنوان برتر این جشنواره دست یابد.

وی گفت:همچنین مسابقه عکس سوگواره عاشورایی «هر خانه یک حسینیه» نیز از سوی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، که مریم آل‌مومن و احمد تاجی عکاسان چهارمحال و بختیاری از برگزیدگان این مسابقه عکس شناخته شدند.

دمیا یادآور شد: این مسابقه به مناسبت ایام عاشورای حسینی و به صورت مجازی با هدف ثبت و ضبط عزاداری و سوگواری‌های مردم در ایام محرم در خانه برگزار شد و ۲۳۸ اثر عکس در این سوگواره با یکدیگر رقابت کردند که آل مومن به رتبه نخست دست یافت و اثر احمد تاجی دیگر هنرمند عکاس استان به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار