مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال وبختیاری گفت: در سالجاری ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان زیر مجموعه بخش کشاورزی این استان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۹۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ 05 October 2021

هوشنگ طاهری میرقائد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات به ۱۱ هزار نفر از کشاورزان و دامداران برای توسعه فعالیت‌های کشاورزی و دامداری از جمله دام عشایر،گلخانه‌ها، سردخانه‌ها، شیلات و آبزیان، کشاورز کارت، مکانیزاسیون کشاورزی، زراعت چوب، تولید محصولات زراعی و باغی و سایر طرح‌های معرفی شده از محل منابع صندوق توسعه ملی و اعتبارات بند الف و ماده ۵۲ الحاقی پرداخت شده است.

وی با اشاره به آغاز سال زراعی جدید به تشریح عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخت و گفت: غرامت پرداخت شده به کشاورزان و دامداران بیمه‌گذار در سال زراعی ۹۹-۱۴۰۰ بیش از ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است و بررسی پرونده‌های سایر بیمه‌گذاران نیز کماکان ادامه داشته و غرامت‌ها در حال پرداخت است.

طاهری میرقائد از صدور بیش از ۱۷۲ هزار فقره بیمه‌نامه در سال زراعی گذشته خبر داد و افزود: این بیمه‌نامه‌ها در زیر بخش‌های باغات، زراعت چوب، طیور، دام سبک و سنگین، آبزیان، ابنیه و ماشین‌آلات طرح‌ها ،تنه درختان و منابع طبیعی صادر شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۶۷ هزار بهره‌بردار با تولید سالانه ۱.۵ میلیون تن انواع محصولات در استان در حوزه کشاوری چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار