از سرگیری سفر زیارتی فارس -دمشق

فرخ زاده گفت: بعد از ماه مبارک رمضان سفرهای زیارتی از سر گرفته شده و عملیات اعزام زائران به دمشق در سوریه آغاز بعد از گذشت ۱۰ سال از استان فارس از سر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 08 May 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: محمد فرخ زاده با اشاره به از سرگیری پرواز شیراز به رونق سفرهای هوایی از فارس به مقصد عتبات عالیات در جمع خبرنگاران گفت: با آغاز طرح نوین عتبات که با همکاری بخش خصوصی آغاز شده و با مشارکت تعدادی از دفاتر زیارتی دارای مجوز لازم، از 12 بهمن سال گذشته با همکاری شرکت هواپیمایی «کیش ایر»، پرواز شیراز-نجف با ظرفیت ۱۴۱ نفر سه ‌شنبه ها از فرودگاه «شهید آیت الله دستغیب» شیراز به انجام می رسد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری فارس افزود: تلاش های سازمان حج و زیارت فارس در این خصوص قابل تقدیر است و با درگیر کردن بیشتر بخش خصوصی به ویژه آژانس های مسافرتی برای فروش آزاد بلیت، مانند استانهای همجوار و در رونق گردشگری دینی فارس اقدامات موثری به انجام می رسد.

وی با تشکر از اقدام بانک «رسالت» برای اختصاص وام ‌های کم بهره سفرهای زیارتی بیان کرد: این اقدام جانی به رونق گردشگری عتبات عالیات بخشیده است.

فرخ زاده ادامه داد: تاکنون حدود یک هزار و 159 نفر در قالب ۱۰ پرواز عازم عتبات عالیات شده اند و نوروز امسال پس از 2 سال شاهد استقبال بی نظیر مردم فارس از سفرهای زیارتی بودیم و از هیئت های مذهبی استان انتظار داریم در ارتباط سومین حرم اهل بیت (ع) با مرقد امامان معصوم (ع) و اعزام زائران نقش پر رنگ تری ایفا کنند.

وی اعلام کرد: بعد از ماه مبارک رمضان سفرهای زیارتی از سر گرفته شده و عملیات اعزام زائران به سوریه آغاز بعد از گذشت ۱۰ سال از استان فارس از سر گرفته شده است.

فرخ تاکید کرد: بر این اساس به صورت ماهانه یک پرواز از ایستگاه شیراز به دمشق انجام می ‌شود و از ۳۲ استان کشور، استان فارس از پنج استان مجری اعزام مسافر به عتبات عالیات بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار