پیام تسلیت مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت درگذشت همکار پیشکسوت و پدر دو شهید دفاع مقدس در یزد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت درگذشت همکار پیشکسوت مخابرات منطقه یزد که پدر دو شهید گرامی و زنده یاد دوران هشت سال دفاع مقدس بود، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴ 08 January 2023

سلطانی در این پیام ضمن تسلیت به تمام کارکنان به ویژه همکاران و پیشکسوتان مخابرات منطقه یزد آورده است: فوت حاج غلامحسین شیرسلیمیان که پدر شهیدان احمد و علی اصغر شیرسلیمیان از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی بود، را به محضر خانواده گرامی ایشان، تمام کارکنان و پیشکسوتان شرکت مخابرات ایران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شرکت تسلیت عرض می کنم.

سلطانی در این پیام برای مرحوم حاج غلامحسین شیرسلیمیان که علاوه بر تقدیم دو فرزند شهید ، عمری را در راه خدمت به مردم در مخابرات منطقه یزد سپری کرده و به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود، رحمت واسعه الهی و همجواری با شهدا به ویژه دو فرزند عزیزشان و برای بازماندگان این خانواده معظم، صبر جزیل و رحمت الهی مسئلت کرد.

گفتنی است “شهید احمد شیرسلیمیان” در دی‌ماه ۱۳۶۵ در کنار اروند رود به شهادت رسید و کم‌تر از هشت ماه پس از شهادت وی، برادر دیگر ، “علی اصغر شیرسلیمیان” در جبهه‌ی فاو به مقام شامخ شهادت نایل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار