جهرم 870 هزار قطعه مرغ تولید می کند

مدیر جهاد کشاورزی جهرم گفت: ۱۶ واحد پروش مرغ تخمگذار با ظرفیت پرورش سالانه ۸۷۰ هزار قطعه در شهرستان جهرم مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 18 February 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: حسن زمانی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون پنج هزار تن تخم مرغ در واحدهای پرورش مرغ تخمگذار این شهرستان تولید و به بازار مصرف عرضه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم افزود: ۱۶ واحد پروش مرغ تخمگذار با ظرفیت پرورش سالانه ۸۷۰ هزار قطعه در شهرستان جهرم مشغول به فعالیت و تولید هستند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود میزان تولید تا پایان سال به بیش از ۶ هزار تن تخم مرغ برسد، اظهار کرد: تمامی واحدهای مذکور صنعتی است و فرآیند بسته بندی تخم مرغ در این واحدها صورت می‌گیرد و تخم مرغ معمولی و دو زرده از جمله محصولات متنوعی است که تولید می‌شود.

زمانی عنوان کرد: تخم مرغ‌های تولیدی علاوه بر تأمین نیاز شهرستان وبرخی نقاط استان فارس به اکثر نقاط کشور بخصوص شهرهای جنوبی بندرعباس و جزایر کیش و قشم صادر می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم اظهار کرد: بخش دام و طیور شهرستان جهرم در رونق اقتصادی بخش کشاورزی این شهرستان جایگاه ویژه دارد و در این واحدهای صنعتی برای ۱۰۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است که حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار