نوارهای حفاری در اهواز تا نیمه اسفند ترمیم شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: تا نیمه اسفند نوارهای حفاری شده در سطح شهر ترمیم و جبهه کاری جدید متوقف شود و شهر برای میزبانی مهمان‌های نوروزی آماده باشد.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ 20 February 2023

محمد خانچی در جلسه طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون که با حضور خیراللهی مدیر کل دفتر فنی استانداری، کرمی نژاد مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان، کعبی فرماندار کارون و جمعی دیگر از مسئولین در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد، با تاکید مجدد بر رعایت کیفیت انجام طرح و ترمیم نوار حفاری اظهار کرد: کیفیت نباید فدای تسریع در انجام پروژه شود و نظارت بر انجام پروژه باید با دقت و مستمر صورت پذیرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: قریب به ۵۰ درصد از پروژه به اتمام رسیده و باید طبق برنامه جبهه کاری فعال‌تر به کار خود ادامه دهد و تا نیمه اسفند نوارهای حفاری شده در سطح شهر ترمیم و جبهه کاری جدید متوقف شود و شهر برای میزبانی مهمان‌های نوروزی آماده باشد.

خانچی هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در انجام این پروژه عظیم را از الزامات انجام کامل آن برشمرد و تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری می‌توان حلاوت و شیرینی این پروژه را برای مردم شهرهای اهواز و کارون بالا برد.

وی در پایان از شهرداری‌های دو شهر خواست با هماهنگی با آب و فاضلاب، فضای شهری را برای نوروزی در شان مردم این دو شهر آماده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار