11 هزار معلم قزوین در آزمون نیمه حضوری مهارت های زندگی شرکت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 11هزار و 755 معلم استان در آزمون نیمه حضوری مهارت های زندگی شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 19 October 2015
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین که روز یکشنبه به ایرنا نمابر شد سالار قاسمی افزود: این آزمون در 36پایگاه و در 14 منطقه استان برگزار و چهار هزار و 634 معلم زن و هفت هزار و 121 معلم مرد در ان شرکت کردند.
وی با اشاره به همکاری 140 نفر عوامل اجرایی شامل ناظرین، مدیران دوره، مراقبین، مسوولین فنی و خدمات در برگزاری این دوره اضافه کرد: این دومین آزمون نیمه حضوری است که فرهنگیان با تهیه لوح فشرده آموزشی در قالب نرم افزار مربوط و حضور در کلاس های رفع اشکال در آن شرکت کردند.
قاسمی هدف از برگزاری آزمون مهارت را ایجاد عدالت آموزشی، ارتقای سطح علمی معلمان و آشنایی معلمان با روش های برخورد با اضطراب و استرس عنوان کرد.
وی گفت: آموزش و پرورش با توجه به تاثیر عمیقی که در جامعه دارد و هم به جهت تعداد بسیار زیاد کادر آموزشی و اداری، نیازمند هماهنگ شدن خود با علم و اطلاعات روز بوده و مدیران و معلمان هر کدام نیازمند آموزش هایی موثر هستند.
قاسمی خاطرنشان کرد: آنچه در طراحی و اجرای آموزش ضمن خدمت اهمیت زیادی دارد، ارزیابی اثربخشی این نوع آموزش ها است که بتوان با تحلیل نتایج بدست آمده، آموزش های تکمیلی و جهت داری را طراحی کرد.
وی افزود: آموزش ضمن خدمت یکی از روش های آموزشی است که در هر سازمان به شیوه ای متفاوت از هم ارایه می شود، لذا ارایه تعریف واحدی از آن غیرممکن است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر ارتقای معلمان و مدیران به دانش روز افزود: معلمان در همپایی با تحولات یعنی با استفاده از آموزش های ضمن خدمت، دانش، مهارت و تجربه خود را بالا برده و زمینه ساز تربیت مدیران و کارکنان متعهد و با کیفیت برای سازمان های دیگر شده و رشد جامعه شوند.
آزمون قبلی تحت عنوان جاذبه و دافعه اسلامی با حدود 11هزار و 500 شرکت کننده برگزار شد و به تمام پذیرفته شدگان در آزمون همچون دوره های گذشته گواهی آموزش ضمن خدمت اعطا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار