امام جمعه سمنان: مردم در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی خواهند کرد

امام جمعه سمنان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور در انتخابات اسفندماه در تعیین سرنوشت خود مشارکت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ 19 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در مسجد امام شهر سمنان اقامه شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات اسفندماه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به مردم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و همواره نقش‌آفرینی مردم را در عرصه‌های مختلف ممکن کرده است.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات متعدد در جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین مسائلی است که نقش‌آفرینی مردم را در این عرصه بیش از گذشته نمایان می‌سازد. وی گفت: مردم ما همواره نشان داده‌اند که در صحنه حضور دارند و در انتخابات آتی در اسفندماه نیز برای تعیین سرنوشت خود و کشورشان مشارکت خواهند کرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفته گذشته امامان جمعه با ایشان افزود: معظم‌له در این دیدار بار دیگر بر لزوم توجه به نقش مردم در امور مختلف کشور توجه و تأکید فرمودند.

مطیعی تصریح کرد: انتخابات یکی از صحنه‌های مهمی است که باید در آن مشارکت جدی داشت؛ چرا که تعیین سرنوشت آینده ما و کشور به حضور قوی در این انتخابات بستگی دارد.

وی همچنین تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیر خود، بار دیگر مردم ایران اسلامی را در خدمت دین و نظام اسلامی توصیف فرمودند و اظهار کردند که این مردم جزو وفادارترین مردم در جهان هستند و همواره در حمایت از نظام اسلامی و کشور خود در میدان حضور خواهند داشت.

امام جمعه سمنان همچنین بیان کرد: گرچه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، اما دولت همچنان تلاش می‌کند تا این مشکلات را از پیش روی مردم بردارد و مردم بزرگوار ایران اسلامی نیز امیدوار هستند که این تلاش‌ها و کوشش‌ها هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد و مشکلات اقتصادی کاهش یابد.

مطیعی تأکید کرد: مسؤولان در دولت همواره به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم و بهبود اوضاع اقتصادی بوده و هستند و امیدوار هستیم که این تلاش‌ها هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد و بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در بیانات ارزشمند خود بر لزوم توجه به مردم و رفع مشکلات و تنگنا‌های موجود در کشور تأکید فرمودند و این امر با امروز باید بیشتر از همیشه مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار