تکذیب یک خبر درباره سفر اخیر محسن رضایی به گیلان

به گزارش تابناک گیلان و نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، اخیرا برخی رسانه ها در استان گیلان، شایعاتی مبنی بر دیدارهای دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر ساخته اند که تکذیب می شود.
کد خبر: ۱۹۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 07 March 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود


تابناک: روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، اخبار برخی رسانه ها پیرامون دیدارهای دکتر محسن رضایی در استان گیلان را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک گیلان و نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، اخیرا برخی رسانه ها در استان گیلان، شایعاتی مبنی بر دیدارهای  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر ساخته اند که تکذیب می شود.

در این اطلاعیه آمده است به اطلاع می رساند: سفر اخیر دکتر محسن رضایی به استان گیلان صرفاً برای حضور و سخنرانی در مراسم یادواره 540 شهید شهرستان صومعه سرا بوده و در این سفر ایشان با استاندار و نماينده ولي فقيه در استان و جمعی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی كه در استان بودند ديدار داشته است و در این دیدارها محور بحث هاي دبیر مجمع تشخیص نظام با مسولان استان براي توسعه و اقتصاد استان بوده است.

روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تکذیب اخبار و شایعات غیرموثق در رسانه های گروهی، در صورت تکرار، حق پیگیری حقوقی را برای خود برقرار می داند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار