همایش بین المللی اقتصاد، مدیریت درسوئد

وی افزود: در این کنفرانس زیرمجموعه هایی در خصوص اقتصاد جهانی، اقتصاد کلان، نحوه روابط تجاری بین اقتصاد ایران و اتحادیه اروپا نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۲۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 01 May 2016
دکتر حمیدرضا علیپور، دبیر اجرایی هفتمین همایش بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم معندسی و رئیس مرکز بین المللی ارتباطات دانشگاهی از برگزاری هفتمین همایش بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی دانشگاه دالارنا- سوئد در تاریخ دهم تیرماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این کنفرانس با هدف هم افزایی و تبادل اطلاعات علمی اساتید دانشگاه ها، ارتقاء ارزشیابی و همکاری های بین المللی و منطقه ای و همچنین تحکیم روابط اقتصادی و فرهنگی برون مرزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنفرانس زیرمجموعه هایی در خصوص اقتصاد جهانی، اقتصاد کلان، نحوه روابط تجاری بین اقتصاد ایران و اتحادیه اروپا نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز بین المللی ارتباطات دانشگاهی تاکید کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه اجرایی شدن برجام، اساتید دانشگاه ها در حوزه اقتصاد و مدیریت می توانند راه های تسهیل ارتباطات تجاری میان اتحادیه اروپا و کشور مان را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

این عضو هیات علمی دانشگاه همچنین یاداور شد: کارشناسان و متخصصین در سراسر دنیا در این حوزه می توانند نظرات علمی و کارشناسی خود را در خصوص فرصت های ایجاد شده در فضای پسابرجام و نحوه گسترش روابط تجاری ایران و اتحادیه اروپا ابراز کنند تا راه ها و زمینه ها برای تسهیل روابط با کشورهای عضو اتحادیه اروپا بعد از برجام  فراهم گردد.

دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی خاطرنشان کرد: تعداد شرکت کنندگان در این کنفرانس بین 150 تا 170 نفر هستند که این تعداد شامل اساتید دانشگاه ها، مسئولین ، مدیران ارشد، دانشجویان مقطع دکترا و وکلا و قضات می شود که از سراسر دنیا در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

این عضو هیات علمی یاداور شد: پس از برگزاری کنفرانس های بین المللی از جمله ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی در بروکسل با همکاری نهادهای بین المللی همچون کمیسیون ملی یونسکو در مقر اتحادیه اروپا در 15 ژانویه یعنی چند روز بعد از امضای برجام در جهت کمک به منافع ملی کشورمان با موفقیت به اتمام رسید و حال نوبت به هفتمین کنفرانس بین المللی در دانشگاه دالارنا سوئد رسیده است.

علیپور در پایان افزود: ما با همکاری دانشگاه الزهرا در سوئد قصد داریم نمایشگاهی نیز در حاشیه کنفرانس برگزار کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار