سرعت غیرمجاز 206 و مرگ زن جوان

در این سانحه راننده خودرو به شدت مجروح و دیگر سرنشین آن كه همسر راننده و 24 ساله بود نیز جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۲۲۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 07 May 2016
رئیس پلیس راه استان همدان بیان كرد: بر اثر خروج یكدستگاه خودروی 206 از جاده اصلی و برخورد با موانع كنار جاده در گردنه آوج یك نفر فوت و یك نفر هم مجروح شد.

سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 21 و 30 دقیقه روز گذشته یكدستگاه خودروی 206 از قزوین به سمت همدان در حال تردد بود كه در گردنه آوج از جاده اصلی خارج و با نیوجرسیهای كنار جاده برخورد كرد.

وی اضافه كرد: در این سانحه راننده خودرو به شدت مجروح و دیگر سرنشین آن كه همسر راننده و 24 ساله بود نیز جان خود را از دست داد.

وی با ذكر اینكه فرد مجروح به بیمارستان بعثت همدان منتقل شد بیان كرد: علت اصلی بروز این سانحه لغزندگی جاده و ناتوانی راننده در كنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمطمئنه بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: رانندگی در زمان بارندگی و لغزنده بودن جاده با دیگر شرایط متفاوت بوده و باید با سرعت مطمنه تردد كرد.

سرهنگ عزیزی اضافه كرد: هنگام لغزنده بودن جاده سیستم ترمز به خوبی عمل نكرده و به این منظور باید فاصله طولی با خودروی جلویی بگونه ای باشد كه هنگام استفاده از ترمز بتوان خودرو را كنترل كرد.

در فروردین ماه امسال 21 نفر در سانحه رانندگی برون شهری این جان باختند كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد كاهش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار