رئیس پلیس راه استان زنجان:

90 درصد حوادث جاده‌ای در استان زنجان عامل انسانی است؛ سقوط خودرو به دره در محور دندی یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان زنجان با شاره به شناسایی 20 نقطه حادثه خیز امسال در استان زنجان گفت: سقوط خودرو در محور دندی یک کشته و 4 زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۲۳۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 26 May 2016
علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, از وقوع حادثه رانندگی دیگر در محور دندی خبرداد و اظهار کرد: در این حادثه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

وی با اشاره به علت وقوع این حادثه تصریح کرد: تخطی از سرعت مطمئنه علت این حادثه بوده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: راننده خودرو پاترول با 5 سرنشین به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در پیچ جاده به دره سقوط می‌کنند، گفت: راننده در دم خان خود را از دست داد و سرنشینان خودرو برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اینکه در حدود 90 درصد حوادث جاده‌ای در استان زنجان عامل انسانی بوده است، افزود: متاسفانه خود راننده‌ها هستند که با رعایت نکردن قوانین رانندگی سبب ایجاد این نوع حادثه تلخ می‌شوند.

شیرمحمدی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز در محور‌های استان زنجان شناسایی و در جهت رفع آن اقدام می‌شود، بیان کرد: امسال نیز این اقدام در محور‌ها انجام می‌شود و در این راستا 20 نقطه شناسایی و رفع شده است.

وی ابراز کرد: برخی از قانون شکنان در جاده‌ها با رعایت نکردن قوانین رانندگی باعث به خطر افتادن جان دیگر افراد و عزادار شدن خانواده‌ها می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: باید مردم به این فرهنگ برسند که رعایت قوانین بخاطر ایمن ماندن جانشان در جاده‌ها است و اگر این فرهنگ در بین افراد جامعه و خانواده‌ها جا بیافتد میزان تصادفات جاده‌ای نیز کاهش می‌‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار