سوانح رانندگی همدان با پنج کشته

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سوانح رانندگی در جاده های برون شهری این استان پنج کشته و 9 مجروح بر جا گذاشت.
کد خبر: ۲۶۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 24 July 2016
 رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سوانح رانندگی در جاده های برون شهری این استان پنج کشته و 9 مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی افزود: یکدستگاه موتورسیکلت پنجشنبه هفته گذشته با خودروی کامیون که در حاشیه جاده روستایی جهان آباد فامنین در حال بارگیری گندم بود برخورد می کند.

وی اضافه کرد: این سانحه رانندگی ساعت 22 رخ داده و در این سانحه راکب موتورسیکلت بعلت بی توجهی به جلو جان خود را از دست داد.

وی با ذکر اینکه بیشتر سوانح همدان واژگونی بوده است بیان کرد: جمعه هفته گذشته یکدستگاه ال 90 با چهار سرنشین در کیلومتر 12 ملایر - اراک واژگون شد که در این سانحه راننده فوت و سه نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: همچنین بامداد روز شنبه در یکی از جاده های روستائی یکدستگاه خودروی سواری واژگون که در این سانحه پدر فوت و دختر مجروح شد.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: همچنین خواب آلودگی یک راننده 53 ساله منجر به واژگونی یکدستگاه خودروی سواری دنا در آزاد راه همدان - ساوه شد.

وی گفت: در این سانحه رانندگی راننده جان خود را از دست داد و همسر وی به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: واژگونی خودروی سواری در جاده روستایی طاسبندی واقع در جاده همدان ملایر یک کشته و چهار مجروح بر جا گذاشت.

سرهنگ عزیزی با ذکر اینکه همدان در واژگونی رتبه دار است عمده علت بروز این حادثه را رانندگی بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و تردد با سرعت بالا ذکر کرد.

78 نفر در سه ماهه نخست امسال در سوانح جاده ای این استان جان باختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار