تعریض جاده وهن آباد در رباط کریم

فرماندار رباط کریم از آغاز عملیات عمرانی تعریض جاده وهن آباد خبرداد و گفت : عملیات نقشه برداری و گچ ریزی پروژه تعریض جاده وهن آباد آغاز شد
کد خبر: ۳۳۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 02 December 2016
سعید بیات افزود: با توجه به ضرورت  افزایش ایمنی راهها و جاده های شهرستان و تسریع درعملیات تعریض جاده وهن آباد, فرمانداری رباط کریم اقدامات لازم در این خصوص را انجام داده و با برگزاری جلسات متعدد با مسولان استانی و اخذ توافقات لازم این عملیات آغاز گردید.
وی اذعان داشت: البته به نتیجه رسیدن این امر نیازمند همکاری مالکین اراضی مورد نظر در طول مسیر حدود 2 کیلومتری وهن آباد می باشد.
بیات اظهارداشت: با حضور میدانی بخشداری و دهیاری بخش عمده ای از ملیات نقشه برداری اداره راه انجام گردید و تفکیک زمین های مجاور در حضور مالکین انجام پذیرفت.
وی با اشاره به ضرورت تامین اعتبارات لازم برای رفع مشکل معارضین این پروژه خاطر نشان کرد: رفع مشکل مالکین معارض این پروژه از وظایف  راه و شهرسازی می باشد اما با توجه به کمبود منابع مالی, فرمانداری رباط کریم حل این مسئله را پذیرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
ما یه سرویس چوب از یه تولیدی تو وهن آباد به اسم مدرن یا روژان مدرن خریدیم به غلط کردن افتادیم. بعد از 2-3 هفته تاخیر تو تحویل با کلی تهدید تیکه تیکه تحویل دادن اونم چندتا تیکشو یه مدل دیگه دادن، حالا درگیر تعویضشونیم و هی میپیچونند. الان 2 هفته از عروسیمون گذشته هنوز خونمون رو درست نچیدیم و هیچکس حتی پدر مادرمون نیومده. این آدما نون بقیه همشهریاشون رو هم آجر میکنند. از تهران هم تقریبا 50 کیلومتر راهه نمیشه زود زود رفت سراغشون.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار