همه با هم آمدیم؛

حضور پرشور مردم، پاسخی کوبنده به دشمن

بار دیگر مردم انقلابی اهواز همپای سایر مردم ایران دور هم گرد آمدند تا سی و هشتمین سال بهار انقلاب را جشن بگیرند
کد خبر: ۳۷۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 10 February 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛ بار دیگر مردم انقلابی اهواز همپای سایر مردم ایران دور هم گرد آمدند تا سی و هشتمین سال بهار انقلاب را جشن بگیرند. اگرچه زمان راهپیمایی رأس ساعت ۱۰ اعلام شده بود اما به مانند سال های پیش مردم چند گام جلوتر از مسئولان و از ساعت ها قبل به میدان آمده بودند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و … ، از سمت فلکه ساعت(میدان بسیج) به سمت چهارراه آبادان(خیابان نادری) حرکت کردند.

حضور اقوام و عشایر غیور استان با لباس های محلی ، کودکان و نوجوانان در کنار پدران و مادران خود جلوه زیبایی از حماسه فجر ۹۵ در اهواز است.

باوجود اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع گرد و خاک اما این امر مانع حضور مردم پرشور و انقلابی اهواز در جشن انقلاب نشد.

نکته جالب مراسم راهپیمایی یوم الله امسال حضور آدمک ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا و اعلام انزجار مردم از این شخص بود.

برپایی ایستگاه های سلامت در طول مسیر

مدیرعامل هلال احمر خوزستان درباره احتمال بروز پدیده گرد و خاک در خوزستان در مراسم راهپیمایی امروز اظهار داشت : جمعیت هلال احمر در شهرستان های سراسر استان آماده پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن است. پوشش امدادی این راهپیمایی هم به صورت انتقال به مراکز درمانی و هم به صورت درمان سرپایی توسط نیروهای هلال احمر انجام خواهد شد.

علی خدادادی بیان کرد: در مدت برگزاری این راهپیمایی، آمبولانس ها در مسیر راهپیمایی مستقر هستند و امدادگران نیز هم در آمبولانس ها و هم در میان مردم حضور خواهند داشت.

مدیرعامل هلال حمر استان گفت: با توجه به پیش بینی وقوع پدیده گرد و غبار در روز ۲۲ بهمن، هلال احمر در سطح استان آمادگی اکسیژن رسانی به راهپیمایان را در صورت بروز مشکلات تنفسی دارد. همچنین در هر شهرستان ایستگاه های سلامت در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار