انقلاب مدیون امام راحل و یارانش است

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مدیون حضرت امام راحل و استمرار آن مدیون و مرهون رهبر معظم انقلاب و کسانی است که با اقتدار برای حفظ نظام ایستادگی کرده اند.
کد خبر: ۴۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 01 June 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد روزدوشنبه درجمع فرمانده، مدیران و کارکنان پایگاه دریابانی شهرستان گناوه افزود: مالکان و صاحبان انقلاب اسلامی مردم هستند که درکنار ولی فقیه خود قرار گرفته اند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی براحتی به ثمر ننشسته است، اضافه کرد: در این راه سرمایه های انسانی بزرگی جان خود را در دفاع از حیثیت نظام فدا کردند.

نماینده دشتستان ادامه داد: بهترین شخصیت ها را برای تداوم و بقای انقلاب و نظام ازدست داده ایم و نباید اجازه بدهیم بنای انقلاب که شالوده آن حضرت امام پی ریزی کرد، تخریب و خدشه دار شود.

موسوی نژاد تاکید کرد: دربرهه کنونی درهر جایگاه و پستی که قرارداریم تنها باید برای یک هدف که حفظ و اعتلا و پیشرفت نظام و انقلاب است، گام برداریم.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی از زحمات و تلاش فرمانده و مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه دربرقرای امنیت و حفاظت از مرزهای آبی کشور قدردانی کرد.

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه هم گفت: به منظور آشنایی پرسنل با مسایل سیاسی روز و ارتقای سطح بصیرت آنان درطول سال نشست های متعددی در این پایگاه با مسوولان و مقام های استانی برگزار می شود.

سرهنگ رحمت اله رستمی افزود: این پایگاه در راستای ماموریت های محوله ازجمله حفظ و دفاع از حریم مرزهای آبی جمهوری اسلامی، برقراری امنیت و مبارزه با افراد سود و فرصت در امر قاچاق و کالا در حوزه استحفاظی شامل شهرستان های گناوه ودیلم مجدانه تلاش کرده و تاکنون دراین مسیر قدم های موثری برداشته است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار