آخرین شایعات در خصوص انتخاب سرمربی جدید آلومینیوم اراک؛

غلامرضا دلگرم سرمربی آلومینیوم می شود؟

تابناک : شایعات در اراک در مورد انتخاب سرمربی آینده تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه دارد.
کد خبر: ۴۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰ 05 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، در حالیکه هفته گذشته مسئولین باشگاه آلومینیوم بصورت غیررسمی از توافق با محمد ربیعی، سرمربی فصل گذشته شهرداری اردبیل خبر دادند دیری نپایید که حضور وی در آلومینیوم به دنبال برخی مسائل منتفی شد و همین امر موجب شد تا نامهای دیگری بر سر زبانها بیفتند.

حال جدیدترین موردی که از وی برای سرمربیگری آلومینیوم اراک نام برده می شود، غلامرضا دلگرم، سرمربی سابق تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر است و حتی شنیده می شود که قراردادی نیز با وی امضا شده است اما با توجه به تجربه مشابه در مورد محمد ربیعی، نمی توان چندان این خبر را رسمی تلقی کرد و باید منتظر ماند و دید آیا بزودی وی قرارداد خود با آلومینیوم را در هیئت فوتبال استان ثبت می کند یا پروسه تعیین سرمربی آلومینیوم اراک وارد فاز سوم خود می شود.چرا که هنوز ثبت قرارداد در هیئت فوتبال استان صورت نپذیرفته است.

گفتنی است دلگرم با 37 سال سن یکی از جوانترین سرمربیان لیگ یک در فصول اخیر به شمار می رود و با مدرک آ کنفدراسیون فوتبال آسیا در دو فصل اخیر نیز سرمربیگری ایرانجوان بوشهر را بر عهده داشته است و آخرین عنوانش با این تیم عنوان هشتم لیگ یک بوده است. البته نباید از کنار مشکلات مالی شدید این تیم نیز به سادگی گذشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار