گفت و شنود/زرافه

طرف وسط مراسم خواستگاری با صدای بلند گفت؛ شتر! اطرافیان اشاره کردند که کجای کاری؟ و طرف به خیال اینکه باید حرف گنده‌تری بزند، گفت فیل!، زرافه!
کد خبر: ۵۲۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹ 25 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات که خیلی دلش می‌خواهد حرف‌های عجیب و غریب بزند و اصراری هم ندارد که برای حرفش دلیل و سندی بیاورد، گفته است «داعش محصول عدم توسعه سیاسی و وجود رژیم‌های استبدادی است»!


گفتم: اولاً که میدان عمل تروریست‌های داعش، سوریه و عراق بوده که حاکمیت آنها در انتخابات آزاد و تحت نظارت نهادهای بین‌المللی شکل گرفته است.

ثانیاً؛ به اتباع سعودی و چچنی و تاجیکستانی و افغانستانی و مصری و اروپایی و آمریکایی چه ربطی دارد که در عراق یا سوریه توسعه سیاسی وجود دارد یا ندارد؟!

ثالثاً؛ تروریست‌های داعش همه اصول دموکراسی و مردم‌سالاری را زیرپا گذاشته و دست به جنایات هولناک زده‌اند و نه حکومت‌های عراق و سوریه.

رابعاً؛ داعش را آمریکا و اروپا ساخته و به میدان فرستاده‌اند، یعنی همان کشورهای غربی که آقایان سنگ دموکراسی و توسعه سیاسی آنها را به سینه می‌زنند!


گفت: حالا مگر این جماعت مجبورند حرف بزنند که اینطور آسمان و ریسمان را به هم می‌بافند تا خودشان را صاحب‌نظر جلوه بدهند؟!


گفتم: چه عرض کنم؟! یارو رفته بود خواستگاری، بهش گفتند؛ حرفهای گنده‌گنده بزن که تصور کنند آدم مهمی هستی! و طرف وسط مراسم خواستگاری با صدای بلند گفت؛ شتر! اطرافیان اشاره کردند که کجای کاری؟ و طرف به خیال اینکه باید حرف گنده‌تری بزند، گفت فیل!، زرافه! و...

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار