تصادف در محور ایلام - دره‌شهر چهارکشته ومجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: متاسفانه شب گذشته بر اثر یک تخلف رانندگی، ۲ نفر کشته شدند
کد خبر: ۵۳۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 17 December 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ «رضا همتی‌زاده» اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه شب گذشته در مسیر ایلام _ دره‌شهر بر اثر تجاوز به چپ از خط وسط جاده، توسط راننده یک دستگاه سواری پراید و برخورد شاخ به شاخ با یکدستگاه وانت نیسان، تصادف شدیدی به وقوع پیوست که ۴ نفر به شدت زخمی شدند که در حین انتقال  و یا در بیمارستان ۲ نفر از آنها متاسفانه کشته شدند .

وی افزود: عجله و شتاب در رانندگی یک موضوع بسیار خطرناک و تاثیرگذار در وقوع تصادفات است و برخی همیشه فکر می‌کنند حوادث برای دیگران است و این طرز تلقی باعث می‌شود با ارتکاب تخلفات حادثه آفرین جان خود و دیگران را به راحتی در معرض خطر قرار دهند .

همتی‌زاده اضافه کرد: محافظت از جان خود و حفظ جان سایر انسان‌ها در حد توان یک تکلیف شرعی و قانونی و یک مسئولیت اجتماعی است، تک تک افراد جامعه مسئولند و هر کسی بایستی از خود شروع کند و بعد هم از دیگران بخواهد تا همه با هم بتوانیم وضعیت کنونی معضلات و مشکلات ترافیکی را حل کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون یکی از علل مهم در تصادفات رانندگی تجاوز و انحراف به چپ از خط میانی راه بوده است که سهم قابل توجهی از کشته شدگان و مصدومین تصادفات مربوط به این تخلف رانندگی بوده است .

همتی‌زاده در پایان گفت: البته یکی از تخلفاتی که توسط ماموران پلیس راه بیشترین برخورد و اعمال قانون شده انحراف به چپ بوده است ولیکن در کنار این موضوع مشارکت عامه مردم و به ویژه سرنشینان وسیله نقلیه در تذکر به موقع به رانندگان و کنترل رفتارهای پرخطر و هیجانی آنها می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع تصادفات داشته باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار