محفل انس با قران در حافظیه

سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان فارس از استقبال گردشگران داخلی و خارجی از محافل انس با قرآن برگزار شده در محوطه‌ی حافظیه‌ی شیراز خبر داد.
کد خبر: ۵۴۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 30 December 2017

تابناک فارس به نقل از ایسنا:«پیام غرابی» شنبه 9 دی در جمع خبرنگاران گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال محافل انس با قرآن را به صورت هفتگی در جوار آرامگاه حافظ شیرازی برگزار کرده‌ایم.

او گفت: این برنامه با نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی فارس و با بهره‌گیری از قاریان ممتاز کشوری، یکشنبه‌های هر هفته قبل از اذان مغرب برگزار می‌شود.

غرابی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ی هفتگی، معمولاً یک جزء از کلام‌الله مجید توسط قاریان قرائت شده و علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کرده است.

وی ادامه داد: تنوع در برنامه‌های جانبی نظیر غزل‌خوانی از اشعار حافظ، تبلیغ اسلام به عنوان دین مهربانی برای گردشگران خارجی، تطبیق اشعار حافظ با آیات الهی و برگزاری نماز مغرب و عشا در فضای عرفانی حافظیه‌ی موجب جلب توجه گردشگران داخلی و خارجی و استقبال آنان شده است.

سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات اداره‌کل میراث فرهنگی استان فارس یادآور شد: در ماه مبارک رمضان این برنامه هر روز در محوطه‌ی مجموعه‌ی حافظیه‌ی شیراز برگزار می‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار