نماینده کرج:

اتحاد نخبگان سیاسی و مردم لازمه شرایط کنونی کشور است

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد درمجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه های دشمنان و بدعهدی آمریکا در خصوص برجام گفت: اتحاد و همدلی نخبگان سیاسی و مردم لازمه شرایط کنونی کشور برای گذر از بحران ها است.
کد خبر: ۶۰۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 21 May 2018

به گزارش تابناک البرز، محمد جواد کولیوند اظهار داشت: امروز کشور بیش ازگذشته نیاز به انسجام و همگرایی آحاد ملت و نخبگان سیاسی دارد .


وی ادامه داد: خروج رئیس جمهوری آمریکا از برجام نشان دهنده این است که به دنیای استکباری نباید اعتماد کرد و همانند گذشته وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم.


کولیوند با اشاره به اینکه حفظ منافع ملی و اقتدار ایران اسلامی در جهان و خاورمیانه نیازمند حفظ انسجام در کشور و توجه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: ترامپ پس از اوباما تصمیم گرفت بازی سیاسی جدیدی را در خاورمیانه شروع کند و برجام را قربانی اهداف سیاسی اسرائیل و عربستان سعودی کند.


وی اظهار داشت: ایران نه تنها تا کنون آغازگر جنگی در جهان نبوده بلکه صلح و امنیت جهانی و منطقه ای دنبال کرده است در حالی که آمریکا خلاف این مسیر حرکت می کند و همواره به دنبال اهداف جنگ طلبانه خود به هر قیمتی است.


رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب در تلاشند به ایران ضربه بزنند چگونه می توان به رئیس جمهوری و هم پیمانان آمریکا اعتماد کرد.


وی تصریح کرد: در چنین شرایطی لازم است جناح های داخلی به این باور برسند که برای مقابله با هرگونه تهدید و تحریم دشمن باید متحد شده و توان داخلی را در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی ، فرهنگی و علمی را تقویت کنند.


وی اضافه کرد: آمریکا با خروج ازتوافق برجام و انتقال سفارتخانه اش به قدس شریف، مرتکب اشتباهی بزرگ شد و احساسات جهانی نسبت به سیاست های نادرست کاخ سفید را برانگیخت.


این نماینده مجلس گفت: ملت ایران با شنیدن خبر خروج آمریکا از برجام ناامید نشدند بلکه تصمیم گرفتند مصصم تر از گذشته برای رشد و تعالی کشور با لبیک گویی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام بردارند و حرکت کنند.


کولیوند ادامه داد: ملت ایران میراث دار فرهنگ غنی اسلامی و ایثار و شهادت است بنابراین با حفظ وحدت در مقابل مشکلات هر چند بسیار سخت باشد می ایستد تا به کشور آسیب نرسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار